maanantai 21. kesäkuuta 2010

Emotion Sickness


Day One - Your favorite song: Silverchair - Emotion Sickness



Onhan minulla moniakin suosikkibiisejä, mutta yksi on ylitse muiden. Silverchairin Emotion Sickness on yksinkertaisesti maailmankaikkeuden paras biisi. Piste. Ja yllä aivan mieletön liveversio siitä. Tästä alkaa monissa blogeissa jo tovin pyörinyt musiikkihaaste. Ette kai oikeasti kuvitelleet, että en tekisi tätä :D Teen kuitenkin sen lyhemmän version (16 päivää), joten joka päivä tulee yksi musiikkipostaus tämän tiimoilta. Olen siis jo ajastanut kaikki ja vietin yhden illan innoissani tätä tehden, joten koittakaa kestää. Osasta (5) tein lisäksi soittolistan, koska olen vihdoin ja viimein tutustunut Spotifyn maailmaan. Tosin minulla on vain Open-versio, jossa on se ärsyttävä 20 tunnin kuukausirajoitus. 16 päivän musiikkihaaste näyttää sisällöllisesti tältä:

Day 01 - Your favorite song
Day 02 - A song that makes you happy
Day 03 - A song that makes you sad
Day 04 - A song that reminds you of someone
Day 05 - A song that reminds of you of somewhere
Day 06 - A song that reminds you of a certain event
Day 07 - A song that you can dance to
Day 08 - A song that makes you fall asleep
Day 09 - A song from your favorite band
Day 10 - A song that no one would expect you to love
Day 11 - A song that describes you
Day 12 - A song that you listen to when you’re angry
Day 13 - A song that you listen to when you’re sad
Day 14 - A song that you want to play at your wedding
Day 15 - A song that you want to play at your funeral
Day 16 - A song that makes you laugh


6 kommenttia:

  1. Mikä 20 tunnin rajoitus? Onko minulla sitten eri versio, kun voin kuunnella niin paljon kuin haluan mutta tulee mainoksia?

    VastaaPoista
  2. ^ Se on se perus, Spotify Free. Mikä idea siinä Openissa on? Onko se mainokseton vai miksi kannattaa ottaa 20 tunnin rajoitus?

    VastaaPoista
  3. Nekku, openiin pääsee ilman sitä kutsua tai miksikä sitä tunnusta nyt sanotaan :)

    Mietinkin et ehitköhän alottaa tän ennen mua, ku mulla alkaa perjantaina :D Ja teen 30 päivän version. Biisit on onneks jo valittu ja suurin osa ajastettuki jo :)

    VastaaPoista
  4. Foxie & .Nekku.: Jahas .Nekku. jo vastasikin Foxielle ja bubble puolestaan Nekulle, joten mun ei tarvitse sanoa mitään :D

    bubble: Joo mä en jaksanu tehä niin pitkää :D

    VastaaPoista
  5. Aah, nyt soi korvamato päässä loppupäivän soittaen yhtä teiniaikojen lempibändeistä.. *hymyhyminää*

    Kiitos!

    VastaaPoista