lauantai 10. lokakuuta 2009

Tell Me Your Secrets

Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
Anna tunnustus seitsemälle
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta


Mukavaa, sain blogistani tunnustuksen Sonjalta. Kaunis kiitos siitä. Nyt saatte siis tietää seitsemän uutta asiaa minusta:

1. Rakastan seepraraitoja. Ottaisin seepran lemmikiksi, jos se olisi mahdollista.

2. Jauhelihakeittoa syödessäni sulatan sekaan pieniä paloja juustoa. Tämä tapa on jäänyt lapsuudessa vietetyistä hoitovuosista ihanien hoitotädin ja -sedän luona, jotka olivat melkein kuin kolmannet isovanhemmat.

3. Minulla on jyrsijäkammo. Pelkään rottia yli kaiken.

4. Olen toivoton herkkusuu. Saatan syödä yksin ison suklaalevyn yhdeltä istumalta eikä tee edes tiukkaa.

5. Haluaisin oppia soittamaan kitaraa. Minulla on ollut akustinen kitara nurkassa pölyyntymässä jo vuosia. En vain saa aikaiseksi mennä soittotunneille. Olen katkera siitä, että minua ei pienenä ole laitettu soittotunneille. Okei..en silloin itse halunnut. Olin typerä.

6. Käytän villasukkia vuodet läpeensä, niin talvella kuin kesälläkin.

7. Olen usein haaveillut laulajan urasta. Ihmisten edessä esiintyminen ei kuitenkaan tule kysymykseen, joten näille haaveille saa jättää hyvästit. Enkä tiedä riittäisikö se äänikään.


Tunnustukset lähtevät eteenpäin näille ihanuuksille:

Twilight Cola


Bubble Gun

The Pope's Egg Hat

Cheap Thrills

Mummo

Varpunen


Henskiksen Hekumalliset Herkut

8 kommenttia:

  1. kiitos! oon kyllä tehny tän jo kerran, mutta kaipa sen vois uudelleenkin tehdä :)

    VastaaPoista
  2. Olkaa hyvät. Laura, voithan aina linkittää jo tekemääsi juttuun, jos laiskuus iskee :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti, piristi päivääni, varsinkin kun bloggailu on viime aikoina jäänyt vähemmällä kun ei ole innostusta oikein löytynyt :=

    VastaaPoista
  4. Ääh, tuon piti olla smaili... siis näin :). Nyt meni oikein.

    VastaaPoista
  5. Kiitosta vaan! Teen varmaan maanantaina omani, tosin FOP-blogini puolelle ;O)

    VastaaPoista