torstai 12. lokakuuta 2017

Syksy saapuu taas




Autumn 2017-78



Vietin äskettäin muutaman päivän Berliinissä. Matkani aikana yövyin valoisassa ja avarassa Airbnb-asunnossa Friedrichshainissa. Majoittajani oli kreikkalainen nuori mies, joka opiskeli musiikkia. Hän kertoi ihastuttavan innostuneesti olevansa ollut jo pitkään aivan haltioitunut suomen kielestä. Lupasin kyhätä hänelle kokoon soittolistan suomenkielistä musiikkia, josta erityisesti pidän. Siitä tuli melko melankolinen ja syksyinen, joten päätin jakaa sen myös teille. Syksyisten, suomalaisten luontokuvien kera tietenkin. 



Autumn 2017-58

M - Sillat
Anna Puu - Hyvä hetki
Vesta - Kevät
Tiiu Helinä - Sataa
Iisa - Psykopaatti
Sanni - Jos mä oon oikee
Regina - Lepään aalloilla
Emma Salokoski - Valoa yllä
SMG - Lopulta olemme kuitenkin yksin
Egotrippi - Posteljooni
ELE - Mua pelottaa
Olavi Uusivirta & Anna Järvinen - Nuori ja kaunis
Tehosekoitin - Hetken tie on kevyt
SMG - Katu päättyy aurinkoon
Aino Venna - Kesäyö
Ville Valo - Olet mun kaikuluotain
Eva & Manu - Kun aika on
Vesala - Sinuun minä jään
Minä ja Ville Ahonen - Syksy
Tommy Lindgren Metropolis - Horisontin taakse
Sara feat. Ringa Manner - Synkkä matkustaja
Apulanta - Odotus
Jenni Vartiainen - Anna mulle piiskaa
Viitasen Piia - Rukous rauhasta
Vesala - Tavallinen nainen
Chisu - Jos menet pois
Eleanoora Rosenholm - Maailmanloppu
Pimeys - Ollaan hiljaa
M - Nuku
Chisu - Viekää minut hänen luo
Sara - I
Minä ja Ville Ahonen - Musta virta



Autumn 2017-69
Autumn 2017-17
Autumn 2017-56
Autumn 2017-54



I stayed at this light and roomy Airbnb apartment while I was in Berlin a couple of days ago. My host was a young Greek man who studied music. He told me he was absolutely fascinated by the Finnish language so I said I'd make him a playlist of my favorite Finnish music. It turned out very melancholy and autumnal so I decided to share it with you as well. Accompanied by pictures of Finnish nature of course. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti