tiistai 12. marraskuuta 2013

Hups..




Taisin äsken vähän lahjoa itseäni Muurlan tuotteilla.. Halusin tuon Padat ja Pannut -sarjan emalikattilan jo viime jouluna, mutta sitä ei saanut silloin mistään! Nyt tärppäsi. Samalla mukaan ostoskoriin kilahteli ja kolahteli nämä seuraavat: Tove 100 Unicef keräilymuki,  Pikku Myy lasilautanen ja riisiposliinituikku Talvi. Syytän Junea, koska hän se minulle näistä muutamaa (no okei, yhden) linkitteli!








Oops..Oh dear, I may  have just gifted myself with these things from Muurla
I blame June, she was the one who linked some of these (okay, one) to me!



4 kommenttia:

  1. Buahahaha!

    Okei, tarttis vissiin olla hiljaa, kun se oma tilaus on vielä tekemättä. :D

    VastaaPoista
  2. Saa sitä välillä vähän lahjoa! :) Varsinkin noin kivoilla jutuilla. Mä haluaisin lahjoa itseäni Arabian Tuokio-kupeilla...enkö jo saisi kun oon haaveillu niistä varmaan yli vuoden...?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noin kauan jo oot haaveillut niin minä annan luvan! :D Mulla on itellä niitä <3

      Poista