torstai 19. huhtikuuta 2012

Pure Joy

  
It's time for some Zooey again!  

10 kommenttia:

  1. Voi ihana, ihanampi, ihanin. Aaaa!

    VastaaPoista
  2. Todella ihania kuvia! On se Zooey vaan niin kaunein nainen päällä maan ♥

    VastaaPoista
  3. Mä en pysty katsoo tätä naista ollenkaan ilman, että ajattelen sua! Mä katson telkkarista sitä sarjaakin välillä ihan vaan siks!! Toi mustavalko-kuvasarja vois yhtä hyvin olla otettu susta! :O)
    -Pia-

    VastaaPoista
  4. Mäkin olen jäänyt New Girliin koukkuun, vaikka Zooey on musta lähinnä ärsyttä ;-).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sit tykkään siitä sunkin puolesta :D

      Poista
  5. Täydelliset hiukset. Mun unelmahiukset. Jos saisin päättää, niin mun hiukset ois tummat, paksut ja otsatukalla, kiitos. :) Hei,sullakin on mun unelmahiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih :) No joo mulla on ollut aika lailla just tuollaiset, nyt ne tosin on hieman oranssihtavan ruskeat. Mietin tässä kovasti palaanko takaisin tummempaan, vai uskaltaisinko vetää koko pään punaiseksi.. :D

      Poista