maanantai 5. syyskuuta 2011

A Warm Autumn Breeze Gliding In


Rakastan syksyä. Ulkona on ollut aivan ihana ilma monena päivänä, mutta en ole pystynyt nauttimaan siitä lainkaan. Olen maannut jo viikon sängyssä, ja sohvalla, kamalan nielutulehduksen kourissa. Koska en pääse ulos nauttimaan syksystä, tuon sen sisälle näiden kauniiden kuvien muodossa.

you're not here to catch me if i 
fall
Stanislava

(sources under the photos where available, others found 
either on weheartit or someplace I can't remember)


I love autumn. We've been having really beautiful weather here for a few days now but unfortunetely I haven't been able to enjoy it due to a very horrible case on tonsillitis. I've been lying in bed, and couch, for a week now and let me tell you - it hasn't been fun. So because I haven't been able to go outside I'll bring the autumn inside with these beautiful photos. That'll have to do for now.
  

5 kommenttia:

  1. Voi nielutulehdukset ovat perseestä. :S Itsekin sain popsia sen 10 päivää antibiootteja, mutta onneksi se helpotti heti parin päivän jälkeen. Mutta voi sitä nielemisen tuskaa... Paranemisia!

    Ps. tuli taas jotenkin himo punertaviin hiuksiin...

    VastaaPoista
  2. Joa: Tell me about it.. Plus lisäksi yskä, kuume, särky..ei oo kivaa ei :D

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia!

    Minäkin olen syksyihminen. Olen syntynyt syyskuussa, siitä se varmaan johtuu. Syksy, syksyn vaatteet, putoavat lehdet, myrskyt, jopa syksyinen kaatosade... rakastan. :-)

    VastaaPoista
  4. bubble: Jep :)

    Anzi: Syksy on ihana (mä tosin oon syntynyt tammikuussa) <3

    VastaaPoista