maanantai 4. huhtikuuta 2011

Welcome Home


Yllä olevan kuvan mintunvihreä pöytä oikein kiljuu nimeäni! Kevät on saanut sisustus-
himoni suurimmilleen. Himoitsen yhä enemmän ja enemmän sitä keltaista väriä.
Tässä kuitenkin taas sisustusinspiraatiota kymmenien kauniiden kuvien muodossa.

 
 (sources: designsponge, decor8 and some uknown)

The spring has made me want to decorate and change things around this small apartment even more. And the graving for yellow grows and grows.. Here are some inspirational photos I currently love.

9 kommenttia:

  1. Ihanat noi tuolit naulakossa! Tosin jos itse laittaisi, näyttäisi vähintäänkin hölmöltä. Kaikki on kauniimpaa toisten kuvissa xD

    VastaaPoista
  2. Oi ihania kuvia! Toinen toistaan ihanampaa:) Ja voi namskis tota mintunvihreää pöytää!

    VastaaPoista
  3. Ihanaihana pöytä! Mä himoitsen jatkuvasti kirkkaan keltaista, pinkkiä ja turkoosia. Pakko saada värejä!

    VastaaPoista
  4. Nuo neljännen kuvan mintunvihreät lamput saisivat muuttaa keittiööni oikeastaan vaikka heti.

    Mistä tulikin mieleeni, että pitää joskus räpsäistä blogiini kuva meidän keittiöstä, se on ehkä omaperäisin koskaan näkemäni. Ja valitettavasti myös rumin :D

    VastaaPoista
  5. norsis: Joo on. En minäkään ehkä omaan seinään heti laittaisi tuoleja roikkumaan.. Aina kaikki näyttää paremmalta muiden kuvissa :D

    aini: Jep :)

    Chatrin: Kyllä, kyllä ja kyllä :)

    Sofia: Lamput on varsin ihanat :) Hih, ota vain kuva keittiöstä! :D

    VastaaPoista
  6. Mulla on kanssa tuo eka kuva mun inspiskansiossani ja se pöytä on vaan niin täydellisen ihana!!! Mistähän meille saatais? Myös tuo kuva missä vihreä mekko roikkuu, on mun suosikeissa ja koko se kämppä. Ja miks mä olin hukannut sun blogin jonnekin...menee suosikkeihin nyt heti! :)

    VastaaPoista
  7. Saija: Niin on! Kiva että tykkäät :)

    VastaaPoista
  8. Ah korkeat huoneet ja ikkunat, ihanaa valoisuutta ja tilaa asetella kauniita esineitä vs. mun pieni kerrostaloyksiöni... huokaus!

    VastaaPoista
  9. Marja: I hear you. Mulla on kaksio, mutta ei ole korkeita huoneita ja ikkunoita eikä tarpeeksi tilaa asetella kauniita. Tuplahuokaus.

    VastaaPoista