torstai 28. huhtikuuta 2011

It's Champagne Thursday!


Zooey Deschanelin rooli elokuvassa Failure To Launch on aivan loistava! Kit on ihanan äksy ja omalaatuinen tyyppi. Paljon muuta hyvää elokuvassa ei sitten olekaan. Yhdistelmä romanttinen komedia + Matthew McGonaghey = huono. Enkä vain osaa ajatella Sarah Jessica Parkeria muuna kuin Sinkkuelämän Carrie Bradshawna. Onneksi kelausnappula on keksitty, sillä Kit on yksi Zooeyn hauskoimmista ja mieleenjäävimmistä rooleista. Kirjoitan niin paljon Zooeysta, että päätin nyt tehdä Zooeylle ihan oman kategorian.

Shut up you crazy bastard bird bitch!
 (source: zooey-deschanel.us)

 

I love Zooey Deschanel as the quirky Kit in the movie Failure To Launch. The movie in it's entirety is not so good. Combination romantic comedy + Matthew McGonaghey = bad. And I can't think of Sarh Jessica Parker as anyone else than Sex And The City's Carrie Bradshaw. Thank god there's a rewind button because Kit is one of Zooey's funniest and most memorable roles. I post about Zooey so much that I decided to put up a category for her.

5 kommenttia:

  1. Olin ihan ehtinyt jotenkin unohtaa Zooeyn roolin tässä leffassa! Olet kyllä oikeassa, ihan hulvattoman hauska ja loistava rooli, vaikka leffa muuten onkin tuollaista peruskauraa josta ei paljoa sanottavaa löydy.

    VastaaPoista
  2. I just found your blog! Very great! great documentation also, hughs Anja

    VastaaPoista
  3. Oih, mä niin rakastan tätä leffaa, tai no, lähinnä just tota Kitin hahmoa. Mut ei tää mun mielestä muutenkaan ihan täysin paska ole, ei sitä muuten olisi jaksanut katsoa sitä kymmentä kertaa, minkä minä olen varmaan katsonut. Matthew McGonaghey ja SJP aiheuttavat kyllä molemmat melkoisia kylmiä väreitä, mutta muut sivuhenkilöt ovat mun mielestä myös ihan mielettömän hauskoja! Esimerkiksi toi Ace ja se Trippin nudisti-isä, näin muutamia mainitakseni. Ja Bradley Cooper <3

    VastaaPoista
  4. Zooey ansaitsee oman kategorian tottakai, on se sen verran ihana ;O)

    VastaaPoista
  5. Jenni: Niin on.

    Sofies Haus: Welcome and thanks so much :)

    Elli: Ilman Matthew McGonagheyta se oliskin perushyvä :D Mä en vain voi sietää sitä miestä.

    Mikaela: Niin :)

    VastaaPoista