torstai 9. joulukuuta 2010

America's Next Top Model Is..



Olen täysin koukussa Tyra Banksin luomaan sarjaan America's Next Top Model, olen ollut jo ensimmäisestä tuotantokaudesta lähtien. Nyt tuotantokausia on näytetty jo 15 ja ensi vuonna on luvassa jälleen uusi. Mutta minua ei kyllästytä lainkaan. Suomessa näytetään tällä hetkellä 11. tuotantokautta. Alkuperäisen lisäksi seuraan myös Suomen, Kanadan ja Australian versioita. Brittien versiota olen yrittänyt katsoa, mutta jotenkin kaikki siinä vain ärsyttää. Amerikan version viiteentoista tuotantokauteen on mahtunut monta suosikkia ja tietysti myös niitä, jotka ärsyttävyydellään ovat saaneet minut kuvainnollisesti repimään hiuksia päästä. Kokosin postaukseen kaikki suosikkini tuotantokausilta, juttu jatkuu vielä huomenna tarkemmin viidellä ehdottomalla suosikilla alla olevista malleista.

 Cycle 1 - Elyse Sewell  & Adrianne Curry

 Cycle 2 - Yoanna House & Shandi Sullivan

 Cycle 3 - Yaya DaCosta & Amanda Swafford

 Cycle 4 - Kahlen Rondot

 Cycle 5 - Kim Stolz & Jayla Rubinelli
 Cycle 6 - Mollie Sue Steenis-Gondi & Joanie Dodds

 Cycle 7 - CariDee English & Amanda/Michelle Babins

 Cycle 8 - Brittany Hatch

 Cycle 9 - Heather Kuzmich

 Cycle 10 - Claire Unabia & Lauren Utter 

  Cycle 11 - Elina Ivanova, Isis King & Marjorie Conrad


Cycle 12 - Allison Harvard

 Cycle 13 - Nicole Fox

 Cycle 14 - Ren Vokes


Cycle 15 - Ann Ward & Kayla Ferell

 (kuvat: fashionmodeldirectory.com, googlen kuvahaku, antm411)


Onko muita ANTM-koukuttuneita?

9 kommenttia:

  1. Itse katsoin kymppi-sykliin saakka, ja suosikki oli kyllä Yaya! :D Toi Allison Harvard on ainakin noiden kuvien perusteella tosi nätti. Joskus täytyy löytää aikaa katsoa vielä nuo loputkin syklit...

    VastaaPoista
  2. o/
    Ann ja Kayla, etenkin Ann oh my!
    -Oola

    VastaaPoista
  3. Sandi, Amanda ja Kahlen ovat munkin suosikkeja. Ja kukaan ei voittanut pöhh! Yleensä voittaa aina se, joka ei ole mun suosikkina. Ehkä pitäisi taktikoida ja huijata itseään ja sitten se oikea suosikki voittaisi... naisen logiikka.

    VastaaPoista
  4. Yaya <3 <3

    Mä oon kattonut vaan Suomen telkkarista, en oo jaksanut ruveta torrentoimaan. Mut jonkinlaisessa puolikoukussa oon kuitenki ollut alusta alkaen.

    VastaaPoista
  5. Miten sarjaan voikin koukuttua niin pahasti että aina jopa odottaa uutta kautta alkavaksi? Ja kun näkee ensimmäisen mainoksen tulevasta kaudesta, melkein hihkaisee onnesta... No ihan liian helposti! ANTM on tyttö-hömppä-viihdettä parhaimmillaan ainakin jos multa kysytään. :D

    All time favourite on 4. kauden Naima. Siinä tytössä oli sähäkkyyttä, mutta myös lämpöä ja lempeyttä. Tykkäsin ihan pöljänä! :)

    VastaaPoista
  6. W: Allison on nätti ja aivan ihanan quirky tyyppi ^__^

    Oola: Amen!

    Joa: Mulla on kans monesti käynyt niin, että suosikki ei voita, muutamassa tapauksessa on kuitenkin voittanut :)

    Heli: Mä oon aina kattonu suoraan netistä kaikki, en lataile itelle mitään.

    tiitiäinen: Kyllä siihen näköjään vaan voi..miten niin odotan jo 16. kautta.. :D Naima oli kyllä kiva, mutta ei yllä mun all time favoriteihin.

    VastaaPoista
  7. Striimeissä on niin paska kuvanlaatu, et en jaksa niitä harrastaa kuin hätätapauksessa. Laitonta yhtä kaikki.

    VastaaPoista
  8. Juu ;O) Tosin en täysin koukussa sillä katson tätä Suomen tahtiin, liikaa muuta seurattavaa livenä ;O)
    Mutta sen olen huomannut että brittien ja aussien versiot ohjelmasta on vähän halvan oloiset, esim. Suomen versio on oikeasti ihan laadukas verrattuna aussi-sisareensa...

    VastaaPoista
  9. Mikaela: Brittien versio on todella halvan oloinen.. aussien ei mielestäni niin paljon. Yllätyin siitä, miten hyvä Suomen versio oikeasti on.

    VastaaPoista