maanantai 26. heinäkuuta 2010

Mia Kirshner


Rakastan jumalaisen kaunista Mia Kirshneria, vaikka Mian roolihahmot saavatkin joskus raivon partaalle, etenkin The L Wordin ihastuttavan raivostuttava Jenny Schecter ja The Vampire Diaresin Isobel. Näiden kahden roolin lisäksi Kirshner muistetaan parhaiten elokuvista The Black Dahlia ja The Crow: City Of Angels. Näyttelemisen lisäksi Mia on julkaissut yhdessä J. B. Mackinnonin, Paul Shoebridgesin ja Michael Simonsin kanssa kirjan "I Live Here", jossa naiset ja lapset neljästä eri pakolaisryhmästä kertovat tarinansa. Se ansaitsee kokonaan oman esittelynsä, joka on luvassa jossain vaiheessa ensi viikolla.



6 kommenttia:

  1. Kaunis nainen mutta minulle hän tulee aina varmaan, ikävä kyllä, olemaan juurikin se L Wordin RAIVOSTUTTAVA akka, se hahmo kyrsii mua niin paljon ettei mitään rajaa ;O) Onneksi sarja loppuu niin saan vähän etäisyyttä hahmoon ja alan ehkä arvostamaan häntä eri tavalla...

    VastaaPoista
  2. voih oon jumaloinut tuon naisen kauneutta ensimmäisestä kohtaamisestamme lähtien!
    olin kyllä myös korviani myöten rakastunut l word-jennyyn 1&2 tuottiksilla, mutta sen jälkeen se alamäki sitten sen roolihahmon kohdalla alkoikin.

    VastaaPoista
  3. Tuo nainen on kyllä niin jumalaisen kaunis! mä en ole katsonut L-koodia vielä 1 ja 2- kausia pidemmälle, eikä niissä jenny ainakaan ole mun hermoille käynyt. Sain kuulla pari viikkoa sitten puolitutulta tytöltä muistuttavani jennyä, mutta jos siitä tulee bitch jossain vaiheessa niin se ei tainnutkaan olla hyvä juttu :D

    VastaaPoista
  4. Mikaela: Uskon että Jenny on koetellut aika monen hermoja :D Kauheet aggressiot sai välillä aikaan :D

    lisbet: :) Olen samaa mieltä hahmon kehityksestä, vaikka toisaalta Jenny oli ehdottomasti yksi L-Wordin kiinnostavimmista hahmoista.

    sarakissa: Joo oota vaan, kyllä se viimeisimmillä kausilla käy :D Mä oon kans saanu kuulla muistuttavani Jennya :D Pidetään se kohteliaisuutena ja unohdetaan, että loppuvaiheessa sarjaa siitä tuli bitch :D

    VastaaPoista
  5. Rakastan ja jumaloin Miaa! Kuinka kukaan voi olla noin hengästyttävän kaunis? Olen ehkä hieman omituinen, mutta ei minua Jenny niiiiin hirveästi rasittanut L-Koodissa, toki oli hetkiä jolloin taoin päätäni seinään kyseisen hahmon takia, mutta noin yleensä ottaen jopa pidin tuosta raivostuttavan sekopäisestä hölmöstä :) Vampyyripäiväkirjoissa myös pidän Mian hahmosta, yllätyin itseasiassa suuresti kun huomasin että Mia sarjassa vilahtaa. Olenkin aina halunnut nähdä Mian vampyyrina! <3

    VastaaPoista
  6. Jenni: Niimpä! Mia <3 Minäkin pidin Jennyn hahmosta kaikesta raivostuttavuudesta huolimatta.

    VastaaPoista