keskiviikko 7. heinäkuuta 2010

Alexander Skarsgård


Ruotsalainen Alexander Skarsgård ei ole eksynyt tielleni ennen rooliaan True Bloodin himoittavana Eric Northmanina. Nyt kannattaa laittaa se aamukahvi hetkeksi syrjään, ettei mene ne kuumat kahvit aivan väärään kurkkuun. Nämä kuvat auttavat siihen tuskaan, että tällä viikolla ei voi katsoa uutta True Blood-jaksoa, koska Jenkeissä on taas joku ärsyttävä tauko! Ensi maanantaina kuitenkin taas näkee lisää.



(kuvat: askarsgard.com, skarsgardnews.com)

18 kommenttia:

  1. Grrr... kyllä minun pitäisi saada hommattua tuo True Blood itselleni, kun sen katsominen jäi telkkarista tullessaan ensimmäiseen jaksoon (kun taas tavalleni tyypillisenä unohdin...). Ehdottomasti tekisi mieli katsoa tätä vähän tarkemminkin... ;-)

    VastaaPoista
  2. True Blood on kyllä loistava sarja, mutta minuun Eric ei ole vielä tehnyt mitään suurta vaikutusta. Siis hahmohan on tosi hyvä, mutta muuten eivät mitkään viisarit värähtele. Ja tukkansakin se jo leikkasi. Oma sydän sykkii Samille. <3

    VastaaPoista
  3. Mä niin en tajua noita kaikenmaailman taukoja, ne on ihan perseestä..Ja juu, Eric Northman on ehdottomasti TB:in hotein, ihanin ja seksikkäin hahmo, muista ei ole kilpailijoiksi ;O)

    VastaaPoista
  4. Paivi: Ehdottomasti kannattaa!

    Anzi: Mitä ihmettä :D No, kaikilla ei oo sama maku, niin se vaan menee.

    Mikaela: Joo ja kun niitä taukoja on yleensä usein, mur. Ei ole kilpailijoiksi muista ei.

    VastaaPoista
  5. Äwwww mä en kestä, Eriiiiiic <3 :D Ja joo USA:s oli se itsenäisyyspäivä sunnuntaina, niin siks ei tullu jaksoa. Nooo koko ajan päivät vähenee.. *odottaa maanantaiaamua*

    VastaaPoista
  6. Jooooo, hellooooou! Jos Alexanderilla ei o muuta tekemistä niin mun luo voi tulla koska vaan kylään. Ja jos sattuu oleen Ericin rooli päällä, niin varmasi saa purasta... Miten voikin olla noin, no noin, ei taas sanat riitä... Joissakin vaan on sitä jotakin!

    VastaaPoista
  7. gggggrauh tuo mies on niin HOT!!!! lisää tälläisiä kuvasarjoja kiitos :D

    VastaaPoista
  8. Mä olin jo ihan hulluna hänen Isäpappaansa, joka karismaattinen nuorena ja vanhana eikä haittanut yhtään kun miehen nuorempi versio (lähes yksi yhteen poika, mitä nyt pidemmän malliset kasvot) alko pomppia truu ploodissa :)
    Kuolatikuolati mä sanon!

    VastaaPoista
  9. MyGod, ihana on mies. Koneella oli taustakuvana varmaan puoli vuotta ekan tapaamisen jälkeen.. Tekee ihan mieli kehrätä :D

    Sen jälkeen oonki koittanu miekkosta bongailla aina leffoista ym.. Ja onhan muuten ihana, kun on PITKÄ mies! Sais muuten siippa aika äkkiä kyytiä jos Alexander tulis ovelle hakeen reffeille..

    VastaaPoista
  10. Henskis: Joo, mä voin heti kattoa ku pääsen takas Suomeen :)

    tiitiäinen: Samat sanat!

    Nelliina: Se on! :)

    Oola: Kuolati kuolati todellakin!

    amma: On, on :)

    VastaaPoista
  11. No oho, tuohan ehkä jotenkin vetoaa muhunkin vähän :O Yllätyin lähinnä siksi, koska vielä en ole True Bloodissa Ericiä erityisemmin kuolannut. Mutta noista kuvista tulee uusi puoli esiin...ja hiuksetkin paremmin kuin Ericillä :D Ei sillä, että Ericillä kamalat hiukset ois, mutta...

    VastaaPoista
  12. Kuvat 2 ja 5-8 on True Bloodista, hiukset lyhenee tokalla tuotantokaudella. Että kato vain lisää True Bloodia niin alat kuolata :D

    VastaaPoista
  13. Hah! Tää on myös Nadjan päiväunimies :-D Itse en niin kovin kyllä lämpee, vaikka tosin tuossa toiseks alimmassa näyttää kyllä hyvältä! Mun suosikki on se uus, jonka kanssa se Tara hässi :D

    VastaaPoista
  14. Laura: :D Kyllä sä vielä joudut Ericin lumoihin :D

    VastaaPoista
  15. Uhhuhhuuu mitä kuvia! ♥ Kyseinen herra kuuluu kyllä skandinaavisen herkkuosaston kruunuihin, varsinkin kolmas (ja suoraan sanottuna myös toinen) kuva on sellainen namu että oksat pois! Tosin parhain tukka oli se pitkä ;)

    Mun mies muuten katsoo mua aina merkitsevästi kun TB:n aikaan Eric läsähtää ruutuun. Jostain se hölmö virne aina ilmestyy kasvoilleni sillä hetkellä. En voi sille mitään :D

    VastaaPoista
  16. MothMouth: Niin kuuluu! Mä taas tykkään huomattavasti enemmän tosta lyhyestä tukasta.Haha, voin kuvitella sen ilmeen :D

    VastaaPoista
  17. kelpais mulle tollanen ukkeli =)

    VastaaPoista
  18. Tanja: Kelpais tosiaan tännekin :D

    VastaaPoista