tiistai 25. toukokuuta 2010

She Was The Fire


Olen täysin hurmaantunut oransseista/punaisista hiuksista, eikä tämä ihastus laannu ollenkaan. Tahdon, tahdon, tahdon! Eivät sellaiset minulle varmaan sopisi, mutta ainahan sitä voi haaveilla. Itse asiassa minulla on joskus ollut melkein oranssinruskeat hiukset, mutta en taida kuitenkaan uskaltaa palata niihin. Ehkä.



Punahiuksisia kaunottaria löytyy suosikeistani vaikka millä mitalla: Alice Burdeu, Nicole Fox, Karen Elson, Bonnie Wright, Melissa Auf der Maur, Shirley Manson, Tori Amos, Florence Welch... Bloggaajista pitää tässä yhteydessä mainita ruotsalaisen See Emily Play -blogin hurmaava Emily Dahl! Lisäksi kahdessa viimeksi lukemassani kirjassa on ollut päähenkilöinä naishahmot, joilla on oranssit hiukset. Eikä sovi tietenkään unohtaa Pikku Myytä ja Peppi Pitkätossua.

(kuvat: kaikki muut googlen kuvahaku, paitsi 05 fmd1, 06-07 nirrimi's photostream

10 kommenttia:

  1. Oranssipunaiset hiukset olisivat aivan ihanat. Mun hiuksissa ei vaan pysy semmoinen väri kovin kauaa, koko ajan pitää olla kirkastamassa.

    Ajattelin noita kuvia selaillessani että ensimmäisenä tulee oranssihiuksisesta naisesta mieleen Tori Amos ja löytyihän nainen kuvalistalta. =)

    VastaaPoista
  2. Kehkeh ^^
    Mulla ollut kupari (eli oranssinpun) jo 6v enkä vaihda, en!

    VastaaPoista
  3. Ne joille ne sopii niin näyttää kyllä ihanilta, tekee naisesta jotenkin spesiaalimman ja mystisemmän. Sopii taiteellisille ja sielukkaille..

    VastaaPoista
  4. Tasasin ajoin iskee kaipuu punaseen tukkaan, jollanen mulla oliki joskus viimeksi yli 10 vuotta sitten. Oma hiusvärini on lievästi punapigmenttinen, joten punanen kyllä passais, mutta mustassa aion pysytellä, kun tämä väri sattuu olemaan niin paljon vaivattomampi:)

    VastaaPoista
  5. Punaiset hiukset on niin runolliset. Ottaisin itse punaiset hiukset, jos ne sopisivat mulla, mutta oranssinpunaista testanneena tiedän että väri tekee kasvonikin ihan punertaviksi. Ihailen punaista tukkaa sitten muilla, ehkä sulla... :)

    VastaaPoista
  6. Minäkin haaveilen punaisista hiuksista... no aina. Mun omenaposket ei vaan näyttäisi kivalta punaiseen kuontaloon yhdistettynä, luulen näin. :/ Punapigmenttiä löytyy kyllä hiuksista muutenkin, mutta olisi nyt syntymälahjaksi saanut vielä vähän enemmän, niin voisi olla ylpeänä ginger. :)

    VastaaPoista
  7. Minttu-Maaria: Niin olisivat. Tietenkin Tori löytyy listalta :)

    Oola: Oon vähän kade :D

    Mikela: Niinpä!

    PupuLihavisto: Aijaa,en jotenkin osaa kuvitella sua punatukkasena :D

    Katariina: No mulla on kyllä vähän sama ongelma ton punertavuuden kanssa, että haaveeksi taitaa jäädä..

    Joa: Olisikin luonnostaan punatukkainen, tasan ei käy onnen lahjat, höh.

    VastaaPoista
  8. Mullekaan ei tee yhtään hyvää tällaisten kuvien katselu, tekisi mieli rynnätä heti kauppaan ostamaan väripurkki! Ja pidennyspurkki. Tammikuun Puutarha-blogin Christinalla on kanssa ihan jumalainen punertava tukka!

    VastaaPoista
  9. sarakissa: Hih :D Tuota blogia en luekaan, piti oikein käydä katsomassa neidin tukkaa :)

    VastaaPoista
  10. Katsokaapa Pamela Courson kuinka kaunis nainen !

    VastaaPoista